36. NATO Zirvesi’nde Sağlık Hizmetleri Sorunsuz İşleyecek
NATO Zirvesi kapsamında, 7-8 Temmuz tarihlerinde gerçekleştirilecek etkinliklerle ilgili olarak sağlık hizmetlerinin işleyişi hakkında önemli bir açıklama yapıldı. Yapılan açıklamada, “NATO Zirvesi süresince Ankara’daki tüm sağlık tesislerimiz normal kapasiteleriyle hizmet vermeye devam edecek. Acil servisler, ameliyathaneler, yoğun bakım üniteleri, yataklı tedavi hizmetleri ve acil müdahale gerektiren diğer sağlık hizmetleri kesintisiz olarak sunulacaktır” denildi.
Şehir içi ulaşımda oluşabilecek yoğunluk da göz önünde bulundurularak MHRS planlamasında gerekli düzenlemelerin yapıldığı belirtilen açıklamada, bu çalışmaların vatandaşların kesintisiz bir şekilde sağlık hizmetlerine erişimini sağlamayı amaçladığı vurgulandı. Ayrıca açıklamada, uluslararası organizasyonlar gibi NATO Zirvesi’nde alınan tedbirlerin olağan ve uluslararası standartlara uygun olduğu belirtilerek, yapılan planlamaların ülkenin güçlü organizasyon kapasitesini ortaya koymayı hedeflediği ve vatandaşların en iyi şekilde sağlık hizmetlerinden yararlanmasını sağlamayı amaçladığı ifade edildi.
Reklam & İşbirliği: [email protected]